nokia 5110

Orius Orius
Středa Březen 17 12:04:34 CET 2004

Dalsi zaludnost muze byt BTS TEST (c.17), ktery by mel byt OFF, pripadne
CELL BARR (19) by mel byt ACCEPTED.
Dan

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Bronislav MAREK
Sent: Monday, March 12, 2001 2:21 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: nokia 5110

je to volba "TRANSMITTER ENABLED" a ja ji mam v Net Monitoru na
obrazovce c 45 (N8210).
Prepinani polozky se provadi primym zadanim cisla patricne obrazovky v
menu NetMonitoru.
( v menu nalistujete polozku Netmonitor potvrdite a v nasledujici
obrazovce kde se vas telefon pta na cilo obrazovky vytukate cislo
patricne obrazovky)