nokia 5110

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 12:04:34 CET 2004

tak zrejme bylo vypluty vysilani
jeste jak k tomu doslo
zkousel jsem do telefounu flashnout novy firmware, coz proslo, ale jaksi se
potom se mnou nebavil
a po flashnuti puvodni odzalohovane verze to uz nenaslo sit
mam dojem, ze ten novy firmware si asi nerozumel se starym obsahem eepromky a
neco do ni nekam zapsal
mimochodem, nevite nekdo, jestli jsou oba imei-e v te eepromce? co jsem videl,
tak se da zmenit jen ten jeden
ve flash pameti to neni, to jsem porovnaval s obsahem jineho telefonu se
stejnou verzi firmwaru
leda, ze by tam byla jeste nejaka rom-ka?