Snimac CCD

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:33 CET 2004

No, ja bych zacal s kamerkama treba s hw-serveru (minimum prace, nejnizsi cena)... Jinka pokud vim, hodne single-chip CCD kontroleru dela treba SONY. Pokud chcete pohanet treba jen radkovy snimac, je nejlepsi radic obycejne mikro, protoze ty signaly jsou jednoduche. Ma-li mikro v sobe i A/D prevodnik, je to parada :-)

Nejake zdroje informaci mam, mate-li zajem, prohrabnu doma suplata a neco najdu :-)

Jirka N.