Problem s programovanim AT90S1200

Jiri Beranek student beranej1
Středa Březen 17 12:04:33 CET 2004

Date sent:      	Tue, 13 Mar 2001 12:29:22 +0100
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	"Jiri Libra" <Jiri.Libra@st.ms.mff.cuni.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	Re: Problem s programovanim AT90S1200

Pouzivam programator vlastni konstrukce ( taky seriovy pres LPT,
pouze konektor a propojovaci kabel ). Lock bity lze mazat i seriove,
ale da se pomoci paralelniho programovani zakazat seriove
programovani, potom by to nejspis neslo, ale z vyroby by to melo
byt povolene. Jinak pri psani programu pro muj programator me to
delalo neco podobneho a bylo to ve spatnem casovani
programovacich prubehu, mozna ze ten programator ma na tvojim
PC podobnej problem, ale muze to byt i jinde.