Video SONY VHS SLV-315VP

Vojáček Petr petr.vojacek
Středa Březen 17 12:04:32 CET 2004

Ahoj,
mám doma podobné video Sony s výklopným předním panelem.
Na tom panelu je tak desetina funkcí co na ovladači, takže bych
se spíš snažil sehnat ten ovladač.
Jediné, co o ovladači vím, že nemá kódování RC5 (zkoušel jsem
to na dálkovém ovládání k PC, které mám postavené podle návodu
z netu ( jikka.go.to ).
Možná by stačilo univerzální ovladač  "naučit" podle originálního,
pokud by se dal někde vypůjčit.
Možná by se to dalo i podle ovladače k videu, co mám doma -
nevím.....
			Petr Vojáček