IO xilinx

Rastislav Homola rhomola
Středa Březen 17 12:04:31 CET 2004

V Cechach neviem, ale na Slovensku mam dobre skusenosti
s RLX (www.rlx.sk). Dodacie lehoty su asi 1 tyzden, pokial to maju,
pokial nie a objednavaju ich, tak 3-5 tyzdnov.

A okrem ineho mam s nimi aj vynikajuce skusenosti, co sa tyka odhadu
dodacej doby. Ked slubia, ze to bude do 3 tyzdnov, tak do troch tyzdnov to aj je.

Zatial to nezvladli tusim iba raz, ale aj to mi hned oznamili, ze sa to natiahne.

Rasto.