IO xilinx

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:04:31 CET 2004

> nevite nekdo kde se daji sehnat integrovane obvody fi. XILINX krome fi. ASIX.
>  Jedna se me o kusove mnozstvi a na dobirku. U ASIXu jsem si objednal nejake
>  obvody a ty prisli cca po trech mesicech a ne jeste vsechny.

Ja mam s objednavanim docela problem. U nas se to da objednat u ASIXu, nebo ASICentrum, pak je jeste jeden dovozce, ale toho si nepamatuju. Dodani by melo trvat 1-2 tydny, pokud jsou obvody na sklade nekde v Rakousku, pokud ne, trva to min 8 tydnu, coz je horror. Vsechny levnejsi a hodne pouzivane typy se daji sehnat rychle, ale pokud treba chcete 5202 v provedeni 3I, tak proste nikde neni;-( Ja na ni cekal 2 mesice.

			Michal