Snimac CCD

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:30 CET 2004

Diskuse na tema jednoduchych kamer me zaujala a nasel jsem par zajimavych soucastek:

Agilent (HP): HDCS1020, HDCS2020, (jpeg-atory HDCP2000, HDCP2010)
Motorola: MCM20014...
Jsou to CMOS image sensory s rozlisenim 352x288 az 1280x1024, ktere maji integrovanou veskerou analogarinu, takze se pohani ZCELA digitalne pres IIC a paralelni sbernici - k MCU IDEALNI :-)))

Jeste jsem nezkoumal jejich dostupnost u nas, ale nejaky ten patek uz se vyrabi, nevite nekdo o jejich zdroji (podotykam, nezkousel jsem zatim nic), popripade kolik tak asi stoji?

Vyroba kamerky by pak byla trivialni...

Jirka N.

P.S.: Neco k tem CCD poslu, jedva se k tomu doma prohrabu (vikend..) :-)