Odposlech GSM ??

Internet MO marekb
Středa Březen 17 12:04:29 CET 2004

Hello poupa,
Thursday, March 15, 2001, 1:36:11 PM, you wrote:

no jo, co na to odpovedet, staci byt ve spravnou dobu na spravnem
miste a nepotrebujete ani ten odposlech.

a s tim lamanim kodu bych to nevidel tak ruzove.

Mozna by se vam podarilo to rozlousknout ale uvedomte si ze informace
kteou by jste tak ziskal by musela mit HODNE velkou cenu a ze by vas
to lamani stalo HODNE dlouhy penize...........

p> staci mit manika na ET a vyjede vam vsechno - je to o lisech

--
Best regards,
 Internet                            mailto:marekb@army.cz