prevodnik RS485

martin b matob7
Středa Březen 17 12:04:29 CET 2004

O IC Vas uz informovali dostatocne, naozaj je ich na trhu dostatok...a
cena?...zalezi na dodavatelovi, mnozstve a prevedeni (lacny a dobry je
SP485ES-obsahuje receiver i transmitter)...a prevodniky?....nasa firma
vyraba prevodniky RS485,422/232 s galv. oddelenim rozhrani, s procesorom vo
vnutri, prenos. rychl. 115,2kBd na vzdialenost 1000m, s automat. a soft.
prepinanim smeru komunikacie a s mnoho dalsimi vyhodami. Je skutocne
vydareny.
S pozdravom
Mato