Vyber monitoru ...

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:04:28 CET 2004

On Fri, 16 Mar 2001, Ing. Jiří Vojtek wrote:

> Ja s Hyundai mam tu zkusenost, ze ne vzdy je kvalitni kazdy kus. Pokud mate
> smulu je to dost hruza. Ale jinak jsou pomerne spolehlive a bezproblemove.
> Mam pro Vas alternativu co takhle kusit monitory AOC. Cenove jsou slusne,
> kvalita vicnez vyborna a zaruka tri roky. (Z asi 50 kusu mam jedinou
> reklamaci za 2,5 roku)

Teda tak to ja mam asi nejaou smulu na AOC. Z 26 kusu monitoru 4 nesly uz
pri vybaleni z krabice - bud nesel vubec nebo byl prejaseny a nesel srovnat,
nektere 'pumpovaly' (po zapunti se obraz roztahoval  zmensoval) . Dalsi
2 kusy odesly behem tydne v provozu a dalsi asi po mesici. Dodavatel krouti
hlavou jak je to mozny, ze prodal cca 50 (nam polovic) a z te druhe pulky
pry zadne reklamace .. Tak nevim, ale na AOC jsem nejak alergicky - ani ta
kvalita zobrazeni se mi moc nezda. Rok a pul pred tim jsme kupovali serii
15ti PC s monitory MAG a zda se mi ze maji lepsi obraz nez ty AOCcka a zadny
problem s nimi nebyl. A to si o MAGu nemyslim nic dobreho co se tyce kvality
zobrazeni. Jen pro upresneni - jedna se o monitory AOC Spectrum7 Glr a
MAG XJ770 - oboji 17" ..

|                             petrsi@jcu.cz                              |