Simulator Atmel

Libor Lasota tatanka1
Středa Březen 17 12:04:27 CET 2004

Jeste jednu poznamku k ovladacimu programu pro PC k subj.

Ted jsem nainstaloval Win 98 SE a mel jsem tento problem:

- Pri spusteni NC z WIN 98 SE nebo po restartovani v rezimu MS-DOS mi WIN 98
SE pomoci nektereho ze svych genitalnich ovladacu svevolne zasahovaly do
komunikace, v dusledku cehoz to vubec nejelo (tento problem nenastal, pokud
jsem pri startu zvolil rezim MS-DOS pres nabidku F8).
- Problem jsem odstranil nevim jak, nicmene pomohlo prepnout v ovladacich
panelech pro patricny COM v zalozce "Nastaveni portu" polozku "Rizeni toku
dat" volbu "Zadne". Dale pres tlacitko upresnit vypnout vyrovnavaci pamet.
Po tehle manipulaci se mi to rozjelo na COM1 ale ne na COM2 (nicmene na
stejnem IRQ jako COM2 mam modem, takze to mohlo byt tim).
- Tenhle problem jsem nemel u normalnich WIN 98. Pokud by nekdo chtel napsat
program pod WIN, lze ziskat knihovnu pro rizeni COM pod WIN z knihy od
Burkharda Kainka (ta druha kniha, ktera je prave o WIN). Podklady pro sled
ridicich signalu dotycnemu nabidnu. Napsal bych to sam, ale nebudu drazdit
ELNEC, nemam legalni VB ani DELPHI ani VC.

S pozdravem Libor Lasota.