Simulator Atmel

Mikro mikro.shw
Středa Březen 17 12:04:27 CET 2004

> Jeste jednu poznamku k ovladacimu programu pro PC k subj.
>
> Ted jsem nainstaloval Win 98 SE a mel jsem tento problem:
>
> - Pri spusteni NC z WIN 98 SE nebo po restartovani v rezimu MS-DOS mi WIN
98
> SE pomoci nektereho ze svych genitalnich ovladacu svevolne zasahovaly do
> komunikace, v dusledku cehoz to vubec nejelo (tento problem nenastal,
pokud
> jsem pri startu zvolil rezim MS-DOS pres nabidku F8).
> - Problem jsem odstranil nevim jak, nicmene pomohlo prepnout v ovladacich
> [...]

1. 'Knihovna' z Kainkovy (Kajinkovy - ze by fakt byl genialni) neni prave z
nejlepsich, je lepsi pouzit primo
nativni kod volani API woken v tom kterem jazyku (Delphi, VB, VC, ....).
2. Elnec se Vam na nejake drazdeni nejspis vy........, timhle ho tezko
nazhavite.
3. BC je volne ke stazeni, a programovat pod woknama se v nem necha tez.
4. Problem s COMem je spis zalezitost nestandardni obsluhy, nez woken. Preci
jen je emulace DOSu
ponekud jina, nez vlastni DOS.