Monitor

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:04:27 CET 2004

Ing. Vladimír Anděl wrote:
> Kdyz uz jsme u tech monitoru. Mam cca 0,5 m nad monitorem reprobednu
> a s monitorem to nic nedela. Ve vzdalenosti skoro 2 m je televize a u ni cca
> kazdy mesic musim odmagnetovat obrazovku (ten roh smerem k bedne ma uplne
> prehazene barvy). Proc je monitor o tolik odolnejsi?

Ten monitor muze byt lepe stinen, nebo mu (na rozdil od TV) funguje
demagnetizace. Nektere TV pry pri zapinani DO nezapinaji demagnetizacni
obvod, takze muze byt vhodne je jednou za cas vypnout sitovym vypinacem.
Take vzajemna poloha magnetu a obrazovky hraje roli.

Ale 2m je na reprobednu hodne daleko, zrejme mas velke repro, se znacnym
rozptylovym polem. Nebo se jedna o jinou pricinu...

--
Regards
           Petr Krc