Simulator Atmel

Libor Lasota libor.lasota
Středa Březen 17 12:04:27 CET 2004

Vazeny pane "Mikro"

> 1. 'Knihovna' z Kainkovy (Kajinkovy - ze by fakt byl genialni) neni prave
> nejlepsich, je lepsi pouzit primo
> nativni kod volani API woken v tom kterem jazyku (Delphi, VB, VC, ....).

Nejdrive si dobre prectete vetu, pak na ni odpovidejte. Ale proc ne, volani
API funkci je nekdy lepsi cesta, jindy neni (zvlaste v DOSu).

> 2. Elnec se Vam na nejake drazdeni nejspis vy........, timhle ho tezko
> nazhavite.

Vy pisete sve vytvory na kradenem software? Ja zasadne ne. A jen blbec
neucini odvetne kroky, pokud zdarma uverejnite neco, co dodycny nabizi za
nekolik tisic Kč a ještě je to šrot. Kolik lidi co videli ten muj simulator,
si podle Vas koupi ten z ELNECa? Ja ho mel a jsem rad, ze ty penize za nej
nesly z me kapsy. Rad bych postupne uverejnil jeste nekolik zajimavosti,
ktere jsou uzitecne pro kazdeho v oboru, a ktere ELNEC prodava za
nekolikanasobne vyssi ceny.

> 3. BC je volne ke stazeni, a programovat pod woknama se v nem necha tez.

Kouknu se, diky za tip.

> 4. Problem s COMem je spis zalezitost nestandardni obsluhy, nez woken.
Preci
> jen je emulace DOSu
> ponekud jina, nez vlastni DOS.

Je mozne, ze instrukce OUT na vystupni bufer UARTu (to je cela ta
nestandardni obsuha) je asi fakt nestandardni, budu se na to muset
podivat... System nekolikrat opakuje sekvenci dat prave na ten vystupni
bufer (ostatni signaly chodi OK). Takze podle mne jen staci "nekde a nejak"
vypnout to opakovani.