Rozsypany display v notebooku

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 12:04:26 CET 2004

> Kdyz to dela stejne veci i na pripojenem monitoru, tak to vypada na vadnou
videoRAM (nepredpokladam, ze by byla chyba uz v ROM, kde
> je puvodne ulozeny znakovy generator - leda ze by tam byla Flash, kterou
nekdo zkousel upgradovat...)

Myslite, ze ta RAM bude v jednom pouzdru? Resp. Nejakou RAM jsem tam videl,
ale muze byt i knecemu jinemu?
Nebo plati, kdyz RAM, tak jedine video RAM?
Pak jsem tam videl AT 29C512 (Ted nevim presne, nemam ho ve skole) a nejake
dalsi
svaby cislem podobajici se pameti (vetsinou byly v patici PLCC ci jak se ten
ctverecek/obdeknicek jmenuje).
Zatim marne shanim nejake datasheety k boardu.

Diky
Pavel Krejci