Laser do CD

Tony Malecky clouseau
Středa Březen 17 12:04:24 CET 2004

Ahoj.

Mam tu rozbitou CD-ROM od Creative labs.
36x rychlost, coz neni tak zajimave, ale zajimavejsi je, ze tahle CD-ROM ma
i IR dalkove ovladani pro prehravani cd a dokonce i pro ovladani windows.
Zjistil jsem ze je KO Laser, patrne odesla snimaci dioda pro jeho regulaci a
laser jede stale naplno, a to i pokud hejbu trimrem na nastaveni proudu kam
chci.. Uz to je zvlastni, nechapu jestli to je tou poruchou, ale vypada to
ze laser sviti stale, at je v mechanice CD nebo neni. Tomu take nasvedcuje
moje praxe, kde jsem zjistil ze CD mechanika vydrzi tak priblizne dva roky,
pak postupne slabne az odejde laser.. Pripada mi to ze snad vyrobci schvalne
nechavaji laser zapnutej, aby po case odesel a lidi si museli koupit novou
mechaniku.....
No ale k veci. Netusi nekdo kde se da koupit laserova jednotka do tehle
cd-rom? Oznaceni je KSS-564A a na netu jsem toho o ni moc nic nenasel, jen
to ze to vyrabi Sony. Viz: http://web.singnet.com.sg/~solingen/KSS564A.jpg
V cechach jsem nenasel dodavatele nahradnich dilu, kterej by ji nabizel.

Dik za info

Tony OK1HMA