modem

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:04:24 CET 2004

Napadaji me tri moznosti:

1. koupit si malou pobockovou ustrednu (4,000 Kc, mozna i mene)

2. pouzit modem s odpojovacim relatkem (i Supry ho kdysi mivaly, ted
uz ne - asi setreji)

3. pouzit ATX3 nebo rovnou ATX4 a doby trvani jednotlivych tonu
nastavit pomoci nedokumentovanych SC registru (ne kazda Supra to ovsem
umi). V pripade zajmu poslu popis.

Ales Prochaska