Vyber monitoru ...

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:04:23 CET 2004

Ja tu mam 3 kusy monitoru AOC 17 GLR a u dvou jsou lehce rozjete barvy na
okrajich ostrych linek. (tj. okraj linky je rozlozen na barevne slozky) S
15" AOC mam nejlepsi zkusenosti, ale 17" od nich uz bych nekoupil. Ted jsem
ale dostal nekolik monitoru 17" od firmy Belinea (jsou v podobne cenove
relaci jako ty AOC) a fungujou k me plne spokojenosti. Jen to ovladani je
pekne pitome...

	Martin - OK1UGA