Vhodny varistor?

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:04:22 CET 2004

Dobrý den,

varistor slouží spíše k ochraně polovodičového spínače před přepětím,
regulátory tohoto typu se odrušují tlumivkou (přímo k tomu určenou) dodává
např. FK technik. je také vhodné ještě použít kondenzátor okolo 1M na 265V~
ve třídě X2 a ten zapojit paralelně k síťovému přívodu co nejblíže ke zdroji
rušení.......Přesněji lze rušení řešit jen při znalosti obvodového zapojení
regulátoru.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847