Teply Atmel

Pekr Krc pekr
Středa Březen 17 12:04:22 CET 2004

Jiri Libra wrote:
> mam problemy s Atmelem. Konkretne 90S8535. Nejak topi, bere pres 200mA na
> 5V. I kdyz odpojim vsechny priferie, dokonce i krystal. A projevuje se to
> tim, ze na pinu PC7, kterej pouzivam jako vystupni nesviti LEDka. Jak kdyby
> na tom pinu bylo vevnitr neco zkratovany, ten pin ma alternativni funkci
> jako TOSC2 - na hodinovy krystal.
> Podobnou zkusenost jsem mel i s 90S2313, jen nevim, kde to hralo. Roztavilo
> me to pod sebou kontaktni pole.
> Jen nechapu to, ze to dela jen obcas, a ze pritom ten cip bezi, funguje, jen
> hori, ale nespali se.

Ze by latch-up? Neprivadis mu na nektery vyvod napeti presahujici
rozsah napajeni? Staci velmi kratky impuls, otevrou se oba vystupni
tranzistory (proti sobe) a topi az do vypnuti napajeni (pokud tedy
nestihnou shoret)...
Nekdy staci i kondenzator na nekterem z pinu, ktery na nem 'podrzi'
vyssi napeti pri kratkodobem poklesu napeti napajeciho.

--
Regards
           Petr Krc