Teply Atmel

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:04:21 CET 2004

Ja se obavam, jestli se to nahodou nespalilo. Protoze to porad funguje, jen
topi. Preprogramovat to nejde, ale asi je to tim, ze proste paralelni port
250mA neda a klesne napeti, takze to nestaci. Muze vami popsany efekt
nastat, ikdyz to mam v programatoru, kde nejsou zadny vnejsi soucastky?
A hlavne me to fungovalo, pak jsem si koupil vetsi kontaktni pole, ze to
prepicham na nej a najednou to dela tohle :-( A 90S2313 to delal taky, ale
jen chvili, pak zase sel. Ale ten 90S8535 jsem zatim nerozhejbal. Napeti
nikde mimo napajeni snad nemam. A zatim to neshorelo :-)
Jirka