programova obsluha paralerniho portu

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:21 CET 2004

Napriklad na tomhle miste
ftp://ftp.is.co.za/programming/delphi/ftp/d20free/port95nt.zip najdete vec,
ktera umi z VB paralelni port (a nejen ten) ovladat. Pokud tento site nebude
fungovat dejte si napriklad Lycos FTP Searchem hledat slovo "port95nt",
najde Vam to mnoho dalsich FTPek ke stazeni tehoz. Funguje to dobre, jen se
od toho nedaji ocekavat zadne zavratne rychlosti.

					Jakub Serych