ISA a PCI stromecek

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:04:20 CET 2004

Dekuji, ale uz jsem to vyresil jinak. Jelikoz mam desku ISA/PCI a
ISA stromecek (ktery mam) zrovna vychazi na PCI konektor tak jsem
desku jednoduse posunul a vyvrtal nove diry na dne krabice (az na
jednu diru ze sesti mi deska pasuje na uplne presne... jsem se taky
divil, protoze kdyz vrtam tak mi to vzdy nekam ujede :)). Takze v ISA
stromecku mam zvukovku a sitovku. Dokonce jsem do slimu narval i PCI
grafickou kartu nastojato (ma pouze 8cm na vysku takze to je na
milimetr presne pod kryt). Ty PCI je sice skoda, ale lepe s ni funguje
x-win (zatim ruzne na konfigurovani).
VLB neni stromecek, ale primo strom :) Jinak mi zacina faze ozivovani
(tzn. ruzne nakonfigurovani linuxu). Jsem si asi pred tydnem objednal
na hwshopu LCD diaplay 20x4 znaky, ale jeste mi neprisel. Je mozne ze
to trva tak dlouho? Jinak na LCD display se da pod linuxem psat
vselicos. Od nazvu pisnicek az po informace kolik je na disku misto,
volna pamet, statistiky roznych programu atp.

--
Michal Grunt