Morseovka CPU

Karla Dvořáková karla.dvorakova
Středa Březen 17 12:04:18 CET 2004

Zdravím,
omlouvám se za ten první pokus, moje chyba. Ještě jednou promiňte.
dnes jsem si koupila jednu starší základovou desku a po jejím zapnutí do
provozu mi reproduktorek počítače zapípá TŘI DLOUHÉ TÓNY a potom několik
sekund počká načež se celý proces zopakuje. Jedná se AMD 80486/DX2 66 MHz +
AMI BIOS. Paměti jsem zatím žádné nepřipojovala, protože by deska měla mít
640 kB na sobě a DOS by měl běhat i tak. HDD se normálně roztočí ale monitor
nic nezobrazuje (video karta je ale v pořádku, to jsem zkoušela na jiném
stroji)
Nejsem žádná začátečnice se stavbou počítačů, ale tento problém jsem měla
poprvé až dnes. Vím, že tento server má trošku jiné zaměření, ale jste
jediní, kdož připadá v úvahu, kde se zeptat, protože všelijaké diskuse jinde
na síti jsou tak akorát o všem možném, jenom ne o počítačích (trošku
odbornějš).
Děkuji za odpověď.

Karla Dvořáková

---
Odchozí zpráva neobsahuje žádné zákeřné viry či jiné šílenosti a zrady.