SW pro BitScope

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:04:15 CET 2004

>Vzpominam si, jak se tu kdosi bil v prsa, ze takovy soft neni problem udelat
>apod. :-) Jak vazne to bylo mysleno? Nasel by nekdo dostatek odvahy, casu a
>vytrvalosti, aby se pustil do tak rozsahleho projektu? Predstavuji si, ze by
>takovy software mohl stat $20-$25, dale odhaduji, ze BitScopu je prodano
>nekolik tisic kusu (mohu zkusit zjistit presneji). A nasobit kazdy dovede...

Pripoustim, na prvni pohled by se mohlo zdat, ze by stacilo vynasobit pouze tato dve cisla. Nepochybne je treba pridat jeste jednoho cinitele, a to procento majitelu BitScope, kteri se tento sw rozhodnou koupit. Tady muzeme jenom spekulovat, muze to byt 0.01%, muze to byt 10%. Predpokladam, ze se pohybujeme v oblasti, kde bude rozhodovat predevsim kvalita, ta ovlivni tento posledni cinitel zasadni merou. Tezko se nekomu podari protlacit brak masivni reklamou.

Myslim, ze odkaz na www.bitscope.com bude ucinna reklama na spravnem miste, a rekl bych, ze by nestala ani cent. Je ostatne v zajmu tvurcu Bitscope, aby jejich vyrobek doprovazel kvalitni software.

>A dobry marketing zase neco stoji. Mozna by bylo efektivnejsi investovat
>tech
>25 dolaru. Ja bych dal i vice, on to vyjde nekdy i levneji.

Rozhodne, ale prozatim neni doopravdy _KAM_ investovat. Proto jsem si dovolil adresovat tuto vyzvu ctenarum hw-news a pritom naznacit, ze by to rozhodne nemusel byt ztratovy projekt.

J. Hanzal