EPP jeste jednou

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:04:15 CET 2004

Mam jeste jeden problam s EPP parallelnim portem pripojenym ke Xilinxu. jak jsem jiz jednou psal, mam v aplikaci na primo pripojeny FPGA 5202. Problem je v tom, ze se mi nepodarilo rozchodit komunikaci tak, aby nedochazelo k chybam pri prenosu. Vse se lisi pocitac od pocitace a napr. kdyz tam posilam data jeden byte za druhym tak to treba chodi, pak je nejaky delay a poslu jeden byte a prijme to uplnou blbost;-( Jde mi o to, jak je nejvhodnejsi provest osetreni signalu z portu, jestli jak velky pull-up, nebo neco jineho. Kdyz jsem to meril osciloskopem, tak hrany tech signalu jsou docela dobre. Pokud by mel nekdo uz neco takoveho ve funkci podobe, rad bych uvital nejaky source pro toho Xilinxe. Pro navrh pouzivam Foundation Base 2.1.

			Michal