SW pro BitScope

Michal MEDEK Michal.MEDEK
Středa Březen 17 12:04:12 CET 2004

Zdravim konferenci!

> Dobry den,
> bude dobre se k vypoctu naucit i delit. On takovy spatne udelany marketink
> dokaze byt vyraznym delitelem.
> A dobry marketing zase neco stoji. Mozna by bylo efektivnejsi investovat
> tech
> 25 dolaru. Ja bych dal i vice, on to vyjde nekdy i levneji.
>
> H. KOTTAS

Problem je v tom, ze zatim neni do ceho tech 20-25$ ( snad i vice )
investovat.

BitScope mam a co se tyce marketingu, mohu jen potvrdit, ze je to skvele
zarizeni.
Umoznilo mi zrusit klasicky osciloskop, poridit si logicky analyzator. A ted
jsem
tady jednoho 'skeptika' prevalcoval dukazem o blbe naladenem oscilatoru na
jine
harmonicke, kterou jeho citac nebral.
A k tomu sw: existuje dobra dokumentace k hw + firmware.
             existuji pokusy vcetne nejakych zdrojovych textu.
             existuji programy-dema
K potrebnosti sw se pripojuji, s vyvojem bych trochu pomohl, ale ten cas?

Tak co, najde se nekdo?

Zdravim Michal MEDEK