Váhoměr železničních vozů +

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 12:04:12 CET 2004

Moc pekny popis, charakterizoval bych jej slovem poctivy;
doporucuji vsak pokusit se VSECHNY udaje kvantifikovat.
..musi byt provedeno rychle ... lze jiste nahradit cislem atd.

Pokud toto neudelate, jiz vidim jak nekdo odepisuje stylem:
"BASIC to je pomale ..." coz odpovida hloubce pozadavku.

Kdyz vsak napisete, ze vypocet musi byt proveden do 18 msec,
je mozne diskutovat reseni, ktere vyhovuje tomuto pozadavku.

Pod carou:
Pokud si chcete sahnout na programovani
je UCB/PIC opravdu temer idealni nastroj.

V. Pohnetal

pohnetal@mite.cz
http://www.mite.cz