COM pres win API

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:04:12 CET 2004

CreateFile, CloseFile, DCB to jsou klicova slova.

Otevreni COM v Delphi treba takto:
FHandle := CreateFile(PCHAR(ComName), GENERIC_READ or GENERIC_WRITE, 0, nil, OPEN_EXISTING, FILE_FLAG_OVERLAPPED, 0);
pokud budes pristupovat na COM jen z jednoho threadu, tak misto OVERLAPED dej 0.
Dale je nutne naplnit DCB strukturu a pomoci funkce SetDCB nastavit komunikacni rychlost a dasi
parametry.

	Slavek