Xilinx

Rastislav Homola rhomola
Středa Březen 17 12:04:11 CET 2004

1.) Na slovensku RLX, alebo aj Elbatex. Ja mam radsej RLX, z dovodov, ktore som
tu uz kedysi spominal.
     V Cechach, tusim ASIX ??? alebo tak nejako.

2.) Xilinx Aliance, Xilinx Fundation. Da sa samostatne alebo aj v spolupraci s
Orcad Express.
     Funguje to velmi pekne, ceny su vsak katastrofalne. Mame to kupene vo
firme, ceny sa hybali
     radovo v 100 tisicoch.
     SW - ORCAD - dodava y. SUPCAD, p. Sumsal,
     SW - XILINX - to bolo tusim z Elbatexu...
     Da sa stiahnut aj free software od Xilinxu: Xilinx WEB Pack.  Staci iba
vyplnit nejaku uvodnu registraciu.
     Su tam rozne moduly od navrhu (jazyk Abel), cez fitter az po simulator a
programator. Akurat som si nie celkom
      isty, ci uz podporuju aj FPGA. CPLD urcite. Treba pozriet...

3.) Na programovanie pouzivam Parallel JTAG kabel. Jeho schema je aj v
dokumentacii,
    pripadne mozem poslat. Su to len 2x HC125, plus nejaka ta D, R, C omacka
okolo.
    Pripaja sa k paralelnemu portu. A SW pouzivam WEB Pack Programmer.
    Podla mna je pritulnejsi ako ten, co je vo Foundation, alebo Aliance. Ale to
je
    cisto vec osobneho nazoru.

Uff..., no dufam ze som pomohol...

Rasto.