vyhodnocovani motokarovych zavodu - jak na to?

Pekr Krc pekr
Středa Březen 17 12:04:10 CET 2004

Zdenek Dvorak wrote:
> lidi mam zajimavy problem. Potrebuju elektronicky vyhodnocovat zavody
> motokar. Pri prujezdu kazde motokary cilem je treba dostat do PC jeji
> jednoznacnou identifikaci a okamzik prujezdu.
> podminky jsou:
> - motokary muzou jet az 50km/hod
> - musi se snimat cela sirka prujezdu v cili = asi 4m
> - muze nastat pripad kdy cilem projizdi vic motokar najednou a musi sejmou
> vsechny!
> - neni zaruceno, ze motokara pujde do cile vzdy rovne (muze treba ve smyku)

- neni zaruceno ze pojede do cile na (vlastnich) kolech :)

> napadlo me vic principu, puvodne jsem uvazoval o bezkontaktni identifikaci
> TIRISem, ale tam by byl asi problem v tom soucasnem prujezdu vic motokar.

AFAIK uz existuji RFID obvody v pasmu 2.4GHz, kde v protokolu je jiz
obsazena detekce vice TAGu, vcetne castecneho rozliseni jejich vzajemne
polohy, ale obavam se ze to stejne nebude to prave.

> Momentalne mi pripada nejschudnejsi napad s oznacenim motokar jednoznacnou
> viditelnou znackou a dvema kameramy nad drahou, s pocitacem, ktery ty znacky
> bude rozpoznavat.

Kombinace opticke zavory a rychle kamery spoustene signalem te zavory
s naslednym postprocesingem skupinou rozhodcich...

--
Regards
           Petr Krc