vyhodnocovani motokarovych zavodu - jak na to?

Ing. Erik Mádle madlee
Středa Březen 17 12:04:08 CET 2004

Podle mne by toto nebylo moc spolehlive. Pocet motokar = samozrejme
poctu oscilatoru, ale take poctu prijimacu. Zajistit, aby vsechny
oscilatory mely stejny vykon a vsechny prijimace stejnou citlivost
na ruznych frekvencich neni jednoduche.

Napadlo mne jine reseni: System elektronickeho zabezpeceni zbozi v
supermarketech nebo v knihkupectvich. Takove ty pasky ci samolepky
s cipy + snimac ve dverich. Sehnat nekolik cipu jiste neni problem
(z koupeneho zbozi). Se snimacem a zpracovanim prijateho signalu
ma mozna zkusenosti nekdo z konference... Urcite neco bude i na netu.

Erik Madle
LFUK-HK
mailto:madlee@lfhk.cuni.cz

---