Znova oprava CDROM

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:04:07 CET 2004

Co ja vim (kdyz jsem se prohrabaval zdrojakama - taky delam MP3 player ale na
bazi PC) tak v Linuxu je moznost zpomalit CD... ale podrobneji jsem to
nezkoumal.

http://www.dvz.fh-koeln.de/~bn520/mpMan/index.html

int cdrom,ret;
int cddev=0;

if (cddev==2)
{
  cdrom = open("/dev/hdb", O_RDONLY | O_NONBLOCK);
  ret = ioctl(cdrom, 0x5322, 2); // 2x speed
  close (cdrom);
}

V pripade nepouziti PC, ale nejakeho dekoderu MASxxx vam nepomuzu.