Znova plosak

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:04:07 CET 2004

> Zmateni pojmu: POSITIV je emulze, na papir se strika PAUSKLAR a
> samozrejme se aplikuje postrikanej, protoze jak uschne, tak zas
> zneprusvitni.

Tak je. Inac predlohu som tlacil na pauzak, takze som nepotreboval PAUSKLAR.
Vytlacok som dal nad acetonove vypary, ten rozdiel je evidentny!!!
Mal som problemy so zrazeninami POSITIV-u na okrajoch plosaku ked som to
nastriekaval, takze mi to potom nechcelo vyvolat. Tak som sa nastval a
nechal prazit horske slnko 10 minut (predtym iba 5) a krasne sa vsetko
vyvolalo. Po vyleptani v HCL nemam absolutne ziadne podleptanie. Vyzera to
fakt super.

PK.