vyhodnocovani motokarovych zavodu - jak na to?

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:04:07 CET 2004

teda ne ze bych kradl v supermarketu ale ten jeden velky jsem rozebral -
funguji stejne (a piskaji i v jinych kramech).
Mimochodem se to sundava silnym magnetem - jednou jsem dal v prodejne C&K
dozicky klic do toho sundavaciho mechanismu
(pokladni byla zady) a mnel jsem co delat abych to pres ten pult urval
zpatky.. (koukali na mne trosku vyplasene...)

Jinak taky jsem vydel (u tech samolepek) ze se to prepali el. proudem jsou
na to takove hroty ktere se tam prilozi. V jedne nemecke prodejne bot to zas
bylo tak ze ty bity strcili do takoveho "odpadkoveho kose" a tam to nejspis
prepalyli velkym el.mag. polem

  Michal Poupa