Radiostanice - ohlasovaci povinnost

Petr Pokluda pokluda
Středa Březen 17 12:04:06 CET 2004

> Stejne tak je pry nutno pozadat o znovuvydani prukazu operatora
> (vyhlaska c.202/2000 Sb. par.10 odst.1 pismeno h).

Obrat se na pani Bockovou 02/24004725 CTU. Je nutno ji zaslat fotokopii
platne koncese a ona vystavi prukaz operatora.
Pokousel jsem se o nej pozadat emailem, ale urad byl pevnejsi, pozadovali
fotokopii zaslat doporucene......  :-) At ziji nase lesy a urady.
A jeste jedna perla. Podle aktualnich informaci vyrizuje zadosti dosle na
zacatku prosince roku 2000........ Vypada to, ze v CR je kazdy obcan
radioamaterem :-)))

>Dostala se ke me informace o povinnosti oznamit CTU skutecnost, ze
>jsem drzitelem povoleni k provozovani vysilacich radiovych zarizeni.
>V opacnem pripade zanika nekdy k 1.6.2001(???) platnost povoleni.

Dle informaci od vyse uvedene pani to prece maji v evidenci. A tuto
povinnost muzes ale taktez nemusis splnit.

Petr P
OK2UPJ