hlidaci obvody

Mika Tomas xmikat00
Středa Březen 17 12:04:06 CET 2004

 To same zavedli u nas v Brne na VUT. Knizka se prejede nad nejakym asi
magnetem protoze tam maji napsano -nestrkat magneticke karty-
no a potom kdyz knizku vratime tak to zase narvou do nejakeho stroje
ktery dela docela rachot a jeto znovu aktivovane.
 problem je jen v tom ze ten pasek vypada jenom jako obycejna papirova
samolepka...

          Tomas Mika, student FEI VUT Brno [tmika@post.cz]