PicoWEB - prodava to nekdo v CR?

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:04:04 CET 2004

Mohl bych to mozna objednat do Anglie a pokud by to nevyslo tak bych to mohl
objednad do Statu a pak si to nechat poslat.

S pozdravem Venca

PS: Ted ale bohuzel marodim.

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
elsaco@elsaco.cz
Sent: Monday, March 26, 2001 9:31 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: PicoWEB - prodava to nekdo v CR?

Zdenek Dvorak wrote:

> mam nejakou aplikaci, kam by se mi snad hodil  PicoWEB. Prodava to nekdo v
> CR nebo je to treba objednavat individualne v US?
>
> Na serveru pisou, ze firmware je pro zkusebni a nekomercni ucely free (pro
> komercni ucely je nutne zaplatit 9USD licenci), ale neni tam ke stazeni
> (dodavaji ho asi jen k HW) . Neni tu nekdo, kdo vlastni posledni verzi
toho
> firmwaru a byl by ochotny ho poskytnout (pripadne za rozumnou cenu vypalit
> CDcko)?
>
> dik chaos
> ---
> [...]

Zhruba před půl rokem jsme se pokoušeli objednat celou sadu z USA, na 4
E-maily se však nikdo nenamáhal odpovědět.
A to jsme po nich chtěli ještě nabídku na 100ks a nabízeli možnost prodeje v
ČR. Pokud někdo ví, jak to získat, dejte
vědět.
Jindřich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Jaselska 177, 280 00 Kolin 3      http://www.promos.cz
tel.: +420 321 727753
fax.: +420 321 727759             můžete mi psát i česky ISO-8859-2