Grafika na TV?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:04:02 CET 2004

Nektery televize (novejsi) po scartu RGB umej, ale tech syncu se stejne nezbavis a semlit syncy a signaly do CVBS nejni slozity (LM1886, LM1889).

Ted me navic napada, philips dela svaba (SAA7xxx) ktery ma v sobe kompletni casovani, D/A prevodniky (myslim ze z YUV) a mele z toho PAL CVBS :-). K tomu by se dala nekde sehnat VideoRAM, ktera ma uvnitr citace a i port na R/W pro procesor - stejne potrebujete externi pamet :-)

Kdybyste se vzdal ty '51ky a pouzil treba '186ku, mohl byste do toho brouka hnat data pres DMA primo z hlavni pameti a nepotreboval tu VideoRAMku.

No, nevim, co ma ta '51ka delat, ale na implementovani browseru nebo jine graficke aplikace to brouk vhodny neni.. Jestli Vam staci par stavovych informaci, tak 51ky s OSD dela kazdy, kdo ma do pr..le diru (Siemens, Philips...) :-)

Nice weekend,

Jirka N.