Grafika na TV?

Radek Vaclavik radek.vaclavik
Středa Březen 17 12:04:02 CET 2004

Koukam, ze ty SAA7xxx delaji vse do kupy. Cena 16USD/100ks...

OSD neumi, co potrebuji - ruzne ramecky, ctverce apod.

Nemam zadne hifi pozadavky na kvalituci vykon a do zacaku bude stacit i cernobily obraz. Snad bude postacovat pomoci nejake logiky vycitat RAMku a pridavat spravne sync signaly. Nevidel nekdo nekde takovou vec publikovanou?

Infineon ma nejake svaby pro Megatext, coz by mohlo byt ono. Mohlo by to umet zobrazit treba TIF apod. Ale ty stranky jsou nejak stare a zminovane obvody nikdo neprodava :-(

Radek