RACK 19"

hugo2 hugo2
Středa Březen 17 12:04:02 CET 2004

Pocitacove firmy maji i se sklenenymi dvirky, ruzne vysky
pro sitove rozvody a huby.
Jsou i s polovicni sirkou.
Do tech skrini jsou i police, listy, zasuvky s 220V a DIN lišty,
ale pozor na cenu (4zasuvka byla snad za 3000 KC).

Autocont dost drahy, ale ceny se mnoho nelisi.

Ja ji koupil u ASM na Vinohradske ul. pod krematoriem
v Praze, ale prohlaseni o shode jsem z nich tahal dva mesice.
Pry v hom neni nic elektrickeho ( byl tam uzemnovaci drat)
a parametry (kryti, schvalene prostory) nemam do dneska.

Takze, kdyz spocitam ztraceny cas ten Autocont by byl levnejsi.

H.KOTTAS