Grafika na TV?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:04:02 CET 2004

>Ma predstava byla vzit x51 ci podobny procesor a:
>a) generovat vse v nem (vcetne sync smesi) - tady je problem vse stihnout
>b) vzit nejaky univerzalni generator sync smesi (SAA1101) a zbytek dodelat
>procesorem
>c) generovat sync smes procesorem a vlastni 'video data' udelat nejak jinak -
>nejake vycitani z pameti pomoci rychle logiky

Generace videosignalu je asi jeden z mala pripadu, kdy se musi mikropocitac rychle otacet. Jestli procesor, tak bych zrejme volil Scenix, nemusel by jit ani na 100MHz a presto by mel dostatecnou rezervu vykonu.

Myslim, ze byste mel presneji uvest, co od toho zarizeni ocekavate. Prvni kriticky parametr bude maximalni frekvence signalu, cili kolik bodu na radek se ma zobrazit. Kolik takovych zarizeni se ma vyrobit, do jake ceny se ma vejit, jak velke muze byt apod.

J. Hanzal