Nebyl nalezen subjekt

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:02:00 CET 2004

Ahoj, dost te chapu. Jsem v podobne situaci, kdy rady typu "kup si
4 moduly po xxx Kc" odkladam na dobu, az budu pracovat. :-)

Pokousim se stavet takovyto prenos na 27MHz. Je to planek z nejakeho
starsiho AR. Vysilac je jednotranzistorovy s krystalem a funguje
dobre, je stabilni a nerusi ostatni kanaly. Horsi je to s prijimacem.
Ten je superreakci a nejak se mi ho nedari nastavit tak, aby fungoval
uspokojive. Je to zatim ve stadiu badani a zkouseni. Planek bych se
kdyz tak pokusil casem nascanovat a vystavit nekde na WWW.

Ondrej Tesar

eps> poslal som mail bez subjek, tak sorry, estze raz :

Chcem sa spytat >>
eps> Ako jednoduchym sposobom realizovat bezdratovy digitalny prenos na kratku vzdialenost cca do 100m ? Konkretne, chcem si vo volnom case postavit mobilneho robota s nejaky tym 89c2051 a davat mu z
eps> pocitaca prikazy ale neviem ako na to (aku zvolit rychlost, ASK alebo FSK, frekvencia, pripadne integrovane obvody, simplex alebo duplex).
eps> Ak by ste mali cas a chut odpovedat a poradit mi, vopred vam dakujem. Stacia pripadne aj WWW linky s navrhmy nejakych digit. modemov a pod.

eps>  Dakujem Dusan Suchon

eps> P.S.  Ako je to s povoleniami vysielat, su volne pasma a obmedzeny vykon?
eps> P.S2 : Mam typ na modul 433MHz ale  je to trosku drahe (nesmejte sa som student) neda sa to inak?