IR prenos

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:01:59 CET 2004

  Zdravim!

 Z toho SFH506 uz leze cistej modulacni signal - digitalni (log0,
log1).
 Na modulaci staci TTL oscilator s umlcenim napr. Schmidt
74HC132 s RC clenom na jednom vstupu, druhej vstup je privod
modulacniho signalu. Odzkouseno - funguje.

  S pozdravem
                                   Igor

P.S.: Ale na techto kmitoctech (30-40kHz) pracuji dalkove ovladani
spotrebni elektroniky - moznost ruseni od nich. Lepsi je pouzit
56kHz - bude to rychlejsi a na teto frekvenci je mene ovladacu.

-------------------------
Ing. Igor Cesko
Hardware & Software
http://www.cesko.host.sk