Mala klavesnice

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:01:58 CET 2004

Nedavno jsem si koupil infracervenou klavesnici od Chicony. Nevim, jak byste uzil jeji bezdratovost, ale je to celkem klasicka klavesnice do notebooku plus takovy ten palcovy joystick emulujici mys. Prijimac obsahuje jednoho svaba (s napisem Chicony :-)) a vystup emulujici PS/2 klavesnici i mys.

Klavesnice sama funguje dobre je mala a prijimac je setsakra citlivy :-)

Jirka N.