Komunikace 27 Mhz.

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 12:01:58 CET 2004

Dobry den,
bezne pro pasmo 27 MHz povoleni nepotrebujes, pokud tedy pouzivas
homologovana arizeni.
Pokud jsou ti tovarni zarizeni k nicemu, tak to nevim proc se zajimas o
povoleni. Tim te nechci nabadat k pouzivani nepovolenych zarizeni. Jinak ale
nevim, proc by tovarni zarizeni na 27 MHz nezvladlo dosah na 08-1 Km.
Jestli chces, tak upresni na co to ma byt pouzite, vzdalenost atd...
Nejak se mi to nezda a nebo vychazis ze spatnych udaju. Ja bych ale pasmo 27
MHz pro datove spojeni nepouzival.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
www.cbazar.cz

> Dobry den,
>
> pred nedavnem tu probehla diskuse o komunikaci na 27 MHz. Potrebuji k
tomuto pasmu nejake povoleni ci neco podobneho?
> A nedevali jse nekdo uz do uschovni schema prijmece a visilace s jednim
stanzistorem.
> Nebo jsem to uz propasl?
> Skousel to nekdo uz na posilani dat?
>
> Jak tady byla rec o tovarnich homologovanych prijmacu/vysilacu tak ty jsou
me k nicemu - mala vzdalenost. Ja potrebuji 0.8 za 1 Km.