Komunikace 27 Mhz.

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:01:58 CET 2004

Dobry den,
za tovarni vyrobky jsem mel na mysly male homologavane moduli na 433 MHz (nebo tak nejak).
Ty takovou delku .8 az 1 Km nezvladnou, nebo jo?

A chtel bych to na datovou komunikaci PC to PC.

A hodne zalezi take na cene zarizeni.
Spis bych to chtel na hrani, jestli to pojede.
Prece daleko rychlejsi je vymontovat HDD z jednoho PC a ujit ten kousek a do druheho PC to vrazit.

S pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz
www.prochazka.zde.cz