Half-duplex pomoci projek

Pavel Gazda Pavel.Gazda
Středa Březen 17 12:01:57 CET 2004

> tedy: Potebuji resit nasledujici situaci... Program v PC (mnou
> neovlinitelny) vysila balik dat, ktery je vetsi nez jsem schopen stravit
> atmelem. Poterboval bych signalem z atmelu (dalsi PIN) pri naplneni
> vnitrniho bafru atmelu tok dat zastavit... Myslel jsem si ze by to slo
> nejakym signalem (privest uroven na COM port) ale nevim, kdo zarizuje pri
HW
> nastaveni rizeni komunikace na COM portu pozastaveni toku dat zda to musi
> vlastni aplikace nebo driver ve Windowsech.

Podivej se na popis COM portu (tusim ze DTR,RTS,..).
Ale nemusi to fungovat, zalezi na programu, ktery vysila data.

Tady je mozna lepsi rozmyslet si, co chces s tim balikem dat delat:

1) zpracovavat data prubezne
2) ukladat data do pameti
3) opakuje se balik ?  pak by slo nacitat vzdy urcitou cast dat