Monitor + graf karta (OT ?)

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:01:57 CET 2004

Mam takovou malou zahadu. Znami si ode mne koupil starsi grafiku nVidia
Vanta 16MB (TNT2 chip). U mne chodila nekolik let naprosto bez problemu.
Nainstaloval ji a dokud pouzival standartni ovladac VGA pro Wokna vse OK.
Jakmile jsme nainstalovali posledniho detonatora, tak se mu odmita monitor
probouzet. Jakmile to spadne do spanku, nebo probouzi monitor pri zapnuti PC
tak se monitor nevzbudi je to AOC 5Glr. Pokud ho zapne manualne vse se
zobrazuje spravne, mzsleno tim, ze grafika funguje jak ma. Nemate nekdo
alespon ramcovou predstavu co to muze zpusobovat?
Diky J. Vojtek